sobota, 15 lipca 2017

Międzyświat | Utopia.



Zbudujmy razem Utopię.
Szczęśliwą krainę bez łajdactwa, niewdzięczności, bólu i oszczerstw. Fałszu jakiego nie brak na każdym kroku. Braku zainteresowania i szacunku.
Czemu Wy wszyscy to tworzycie? 

Ohyda.

~~
W ciemności wołam o śmierć.
Proszę o ból,
bez którego nie umiem żyć.
Sama po środku wystających z ziemi żelaznych kolców.
Proszę o cierpienie.
Wokół mnie zbierają się ludzie potrzebujący dobra.
Miłości.
Nie mam tego czego chcą.
Ja mam tylko ból.
Jednak grając wychodzę na środek.
Rozkładam ręce.
Ja - performer, pozwalam zabrać kawałki swojej duszy,
żeby zjedli je nie pozostawiając nawet okruszka.
By je wykorzystali, jak tylko można je wykorzystać.
Żeby potem odeszli, zostawiając zdychające odbicie człowieka
samemu sobie.
Nie umiem się bronić.
Nie chcę.
Chcę na to pozwolić.
Chcę, żeby zabrali moje szczęście, żeby odzyskać własne.
Chcę, żeby zabrali mój czas.
Chcę, żeby oni żyli dłużej.
A ja?
Ja chcę być kwiatem, pączkiem, lizakiem.
Chcę to szybko skończyć.
~~

"Wołanie bez powrotu" A. Piłat






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia